MutluPrensesAnnesi ay çok az kalmis nasil yetişecek 🙈 ben de suan doğum günü hazırlığı yapıyorum. İstediğim pastaya 6700₺ dediler onun şokundayım 🤦🏼♀️ 20sinde yapicam ben konseptim Safari olacak. Sade şık bir konsept olusturcam balon zinciri arkasına iyi ki doğdun yazılı isme özel pankart. Yere balon standi. Oğlumun kafasına bir yaş şapkası. Askılı pantolon, papyon takım giyecek. Onun dışında ikramlillar hamur işi vs bebeğin fotolarından cake topers yapıyorum kürdanla keklere ve minik ikramliklars takacağım. Pastayı maket yapmaya karar verdim. Yenecek pastacıda dilim sipariş edeceğiz 40 45 kişi olacağız biz