Merhaba sevgili anneler. İlk çocuğum 28 aylık. Erkek çocuğu. İkinci çocuğum ise daha 24 günlük bir kızçe. Bugüne kadar hep yanımızda biri vardı ve ben sadece çocuklarımla ilgilendim. Geri kalan yemek, temizlik, bulaşık vs hep birileri yaptı ve yanımızda kaldı. Yarından itibaren tek kalacağım. Ve psikolojik olarak çok etkileniyorum. Bebeğim sürekli memede olan, kucaktan inince uyanan gazlı bir bebek. Sürekli gaz çıkarma serüveninden uykularımız berbat durumda. Oğlum ise bebekten sonra çok hırçın ve huysuz bir çocuk oldu. Ne yapacağım ne edeceğim ikisine nasıl yeteceğim diye düşünmekten kendimi harap ediyorum. Sezaryen doğum yaptım. Az çok ağrılarım var üstüne de grip oldum. Sürekli ağlayasım geliyor. Yanımızda birisi varken hazır sofrada bile zar zor yemek yiyorum. Şimdi oğluma kendime nasıl kahvaltı yemek hazırlarım onu aç bırakacağım diye korkuyorum. Ona haksızlık ettim diye kendimi yiyip bitiriyorum. Size sorun şu ki bu süreci en iyi nasıl idare ederim? Yemeğimi en kolay nasıl hazırlarım? Oğluma ve bebeğime nasıl yetebilirim? Bu süreçte şu şekilde yaptım rahat ettim dediğiniz şeyler neler? Lütfen yardımcı olur musunuz? Sütüm etkilenecek diye çok endişe ediyorum. 😢😢🥺