canmanayvesuyu Kızlar bebeğime kıyma tadımına başlıcam 7.5 aylık soğanla biraz kavurup su katıp pişirdim yiyebilir mi sizce acil cevap verir misiniz
3kedili2bebekli canmanayvesuyu bebeklerde kavurma değil az suyla pişirme yöntemi deneyin hem daha yumuşak hem daha lezzetli olur ☺️
melina09 canmanayvesuyu hemen cezvede bir çimdik haşlayın bir iki dk oluyor ztn daha güzel yer :) aklınızda olsun
canmanayvesuyu ozcan39 hiç bişey yemek istemediği için çok yediğini söyleyemem ama yine biraz tattı 🥲 daha çok üstü başı ve yerler yedi 🥲
alexab canmanayvesuyu ben ilk başta köfteyi suda haşladım sonra onları çatalla ezip verdim kıyma kavurması sert gelebilir ya da çorbanın içine atıyormuş gibi olur kuru gelmez daha çabuk adapte olur.