Arvisimm 6 aylıkken bizim deneme fırsatımız olmuştu ileride sever mi alsak diye koymuştum içine ama bebeğim çok öne kayıyordu onun için kullanmamıştım o zamanlar ben ama trendyolda yorumları okurken 4 aylık bebeği bile koyanı görmüştüm. Şahsi fikrim en az 8 aylık olması. Oturmayı yapabilmesi bence önemli. Zaten önerilmeyen şeyler olduğu için zıpzıp yürüteç en azından oturmaya başladığında ayağa kalkmaya çalıştığında koymak daha mantıklı geliyor vücut güç kazandıkça