Kızlar bebeğim 12 günlük oldu göğüslerimden süt geliyor elimle hafif sıktığımda bile ama bebiş sürekli mama istiyor ağlamaktan kıpkırmızı oluyor verince rahatlıyor biberonla da vermiyorum sırf alışmasın diye sütüm doyurmuyor mu sizlerde de böyle miydi ne yapmam gerekiyor ilk bebeğim çok tedirgin oluyorum