mamylatte Bebeğime üstten gaz çıkartamıyorum. 12 günlük omzuna alıyorum 15-20 dakuka ovalıyorum tıpışlıyprum ama çıkmıyor siz nasıl çıkarıyorsunuz ya da çıkmaması normal mi
laymeriii mamylatte 2 aylık olduk hala zor çıkarıyor bazen çıkarmıyor bile ne yaparsam yapıyım yüzü karşıya gelcek şekilde göğüsünüzün ortasına alın ellerini bebeğin göğüsünde kavuşturun bi elinizle bi elinizde ayaklarını toplasın oturur pozisyonda yaylanın anca öyle biraz uğraştırıyor ama çıkarıyor anlatabilmişimdir inşallah
durubebek_ mamylatte yani ben omzuma baya yukarda turuyorum arada değiştiriyorım diğer omza alıyorum falan çıkıyor hiç çıkmamasıda normal bazen çıkmaz biraz oyalanıp tekrar deniyorum çıkarıyor ya da ince yastığa yüz üstü yatırıyorum ayakları asagıda kalcak şekilde öylede çıkıyor
dilan2431 mamylatte iki bacağının arasına al avucunun iç kısmıyla midesin olduğu tarafın sırt kısmından yukarıya doğru hafif vur saat yönünün tersi şekilde arada sıvazla çok etkili bende öyle yapıyordum
egeniinnannesi mamylatte gaz çıkarmaya çalışırken bebeğin uyanık ve hareketli olması işi dahada kolaylaştırıyor
bolgn Pozisyonu bazen değiştirmelisiniz, o şekilde gaz çıkarırken önünüze alıp tekrar omzunuza almak gibi. Bir de midesi omzunuza denk gelecek şekilde olmalı biraz yüksekte yani
laymeriii mamylatte evet ağızdan bizimki alttakinide zor çıkarıyorda üsttekinş hiç çıkarmıcak uğraşmasam