Kızlar 16 yaşındaki kız kardeşimde Skolyoz teşhis edildi . Derecesi sınırdaymış , fizik tedaviye başladı eğer gerileme olmazsa ameliyat olması lazım dediler . Üniversite sınavına hazırlanıyor şu an. Ameliyat süreci hakkında bilgi verebilir misiniz , ağır bir ameliyattır illaki. Ayağa kalkma süreci nasıl oluyor , süreç nasıl ilerliyor bilgi verir misiniz