Mom9 Mamas&papas ocarro İstanbul yollarında birebir😅 evladiyelik araç 2.el piyasası da iyi sağlam ve çok konforlu bi araba
Kuzey-41 Ben pusetsiz normal bebek arabasi aldım cok kullanisli ve rahat öyle marka falanda degil 😀👍🏻
Sasah1441 Gamzelii1 canım model olarak hiç hatırlamıyorum Ayhan çocuk tan aldım, ünlü bir Dr var belki biliyorsundur Aylin anıl arslan. O önermişti gayet de güzel çıktı ama çok artmış fiyatı
Afrasel Gamzelii1 e bebekten almıştım ben ama şuan orada satışı yok civilde var tek hamleyle kapanması büyük kolaylık sağlıyor
Mevara Gamzelii1 evet çok memnunuz diğer travellere göre biraz daha hafif ve tekerlekleri çok yönlü kolay sürülüyor
Bidam Chicco duo kwik one aldik cok memnunuz tek elle kapatilip açılıyor surumu cok guzel bagaja da sigdi.
Muallimeva Gamzelii1 ben bahçelievlerdeki mağazasından aldım 9 aydır kullanıyoruz çok kaliteli ve memnunum😊
Celestial İnglesina trilogy kullanıyoruz çok memnunuz. hem travel sistem hem de baston araba gibi katlanıyor. Tek elle katlanıp açılıyor, arnavut kaldırımlarda bozuk yollarda da bebeği sarsmıyor. Ama görüntüsü öyle ahım şahım değil.