uykusuzanne872 günde aldığın dolu bez sayısı 5 6 ise sütün yetiyordur. Bizimki de öyle biraz oburlar şükür. Fazla emştor emdiği çıkıyor,kustupundan tekrar emmek istiyor öyle bir döngü. 2 aylık olduk bugün tam. Biraz önce yine aynısı yaşandı. Böyle zamanlarda memeden ayırıp gazını alıp tensel temas yapıyorum. Babasına da yaptırmaya çalışıyorum. Emmek için değil kokumuzu istediği içinde öyle kalıyorlar. Sütünle alakalı bir durum değildir emin ol. Bol bol sevin,konuşun.göz göze gelin yakın mesafeden. Ne kadar küçük anlamaz da desek onlar çok zeki maşalah🌸