Arabamız yaklaşık bir aydır sanayide yarın farklı semtlerde bi çok işimiz var araba kiralayalım dedik avis diye bi şirketten günlüğü 700₺ denildi. 2 k depozito gönderdik daha sonrada işte alkollü kaza durumlarında vs sorumluluk almamak adına hesabınızda 50 k para olması gerekiyor açıklamaya şu kodu yazarak gönderirseniz provizyonda kalacak teslim alma durumunda paranızı alacaksınız falan dediler bizde tabiki 50 k duyunca uyandık ve işlem iptali istedik cevap vermediler bankayı aradı 2700 için fast olarak hesaplarına geçtiği için yardımcı olamayacaklarını ama yinede dolandırıcılık işi olduğu için kayıt alacaklarını söylediler ne yapmalıyız tecrübeli olanlar yardımcı olur musunuz lütfen