Merhabalar bebeğim on aylık ama düzeltilmiş sekiz aylık doğum kilosu bir buçuk ve 7 bucuk falan sizce normal mi herkes bana çocuğun çok zayıf çok zayıf çok zayıf diyor ama sağlıklı besleniyor da sizce benim gibi olan var mı ya da çok mu küçük bebeğim çok mu zayıf