canoskio merhaba benim bebeğim 6 aylık şuan bizimde doğduğundan beri bıngıldağı geniş nöroloji yönlendirdiler 3 aylıkken gittik herhangi bir sorun yok denildi hala geniş bılgıldağın açıklığı kafa büyümesiyle ilgili eğer kafada aşırı bir büyüme yaşamıyorsanız sorun olmuyo çok şükür bizim kafa büyümemiz normal seyrinde ilerliyor doktor önerisiyle önlem amaçlı bebeğim d vitaminini fazla alıyor çok şükür bir sorun yaşamadık