atesnzm evet pişik varsa sudocrem, zaten sudan cremi her gün surmemek lazım içeriği ağır biraz ama pişik durumlarında da hızlıca geçiriyor, arada pişik varsa sürüyorum ben. Bir de sarı kantaron yağı da benim oğluma çok vok iyi geliyor. Aile hekimliğinde de mavi hametan önermişlerdi bir kez pişik olduğunda, sudocrem ile mavi hametani dönüşümlü kullanmıştım çok çabuk iki günde geçirmişti.