gulummmmmm Kızlar sorum başlıkta, Ben Şubat’ta doğum yaptım ama Henüz başvuru yapmadım 5.000 TL nin yururluge girmesini bekliyorum Alan var mı acaba ? Ve başvuru nasıl yapılıyor Bilen soyleyebilir mi 🙏🏻
saremomm_ gulummmmmm ocakta doğum yaptım ben 300 tl yatmış , sosyal hizmetleri aradım bizim sistemlere yansıyınca kalan miktar yatar e devletten kontrol edin dediler ne kadar doğru bilmiyorum 🤷🏼♀️
likeli gulummmmmm mart sonunda yürürlüğe girdi. Başvurunun nasıl yapılacağı ya da paranın ne zaman yatırlacağı ile ilgili bilgim yok.
egeniinnannesi gulummmmmm evet canım kesinleşti. Aile Sosyal hizmetlere Gidip başvuru yapacaksın. Form veriyorlar onu doldurman yeterli oluyor. Ben başvuru yaptım 300 TL görünüyor e-Devlette. Geri kalan kısmı içinde tekrar başvuru yapmaya gerek yokmuş o da yatacakmış hesaba
gulummmmmm likeli Teşekkür ederim Canım 144′ü ariycakmisiz galiba Aile sosyal hizmetler yazıyor Google’den baktım da
mercankus gulummmmmm evet ya daha kesın degılmıs 15 Mayıs başvuru açacaklar sanırım çocuk sayısı da belli değil yani 2025 den sonra olanlar ıcın