DenizAlpinAnnesi Badevehande bende sürüyorum ama yinede oluyor aynen kiyafetleri bende öyle aliyorum pudra mi daha iyi pisik kremimi
Hmyradmr_ DenizAlpinAnnesi pudra iyi değil bebekler için blogda da yazmışlar hatta cildiyle temas edilmemesi gerek şeyler diye içinde pudrada var ciğerlerine kaçabiliyomuş sürdüğün yerde toplanıyomuş flan krem kullan
Farahzeynep Anne sütü ile obez olmaz diye bir şey yok, tanıdığımızın kızı da sizin oğlunuz gibiydi, şu an 8 yaşında ve obezite, önünden yemek alıyorlar, diyete soktular kızı. Tamamen bebeği hareketliliğine bağlı, kilo ayrıca genlerden de kaynaklanıyor.
Nekwam Farahzeynep bebeklikten itibaren kilo alip gitmemiştir herhalde büyüyüp abur cubur yedikçe olmuştur dimi?
LinaSelin Benim bebeğim 2 aylık bugün tartıldık 6300 çıktı bir anne sütü bir mama gidiyoruz obez olur mu ki 😔😔😔 ilk çocuğum merak ettim de
Alieymen65solin LinaSelin mamayı kes canım kilosu çok çok iyi sütün yetiyorsa mamayı kes bence sağlığı içinde iyi değil ☺️
zeytinlikek Bebekleri zayıf olan anneler (bende dahil) neden hemen linç ediyorsunuz kgsi fazla olduğundan endişe etmiş etmesin mi? Fazla kg de iyi değil, hemen yüklenmeyin. Sadece anne sütü ise maşallah 🧿 sütün pek yaramış, anne sütü obez yapmaz diyor doktorlar ama yine de kontrollü gitmek de fayda var ne sıklıkla emziriyorsunuz, arayı açabilirsiniz
DenizAlpinAnnesi zeytinlikek oglum 1 er saat arayla emmek istiyor uyudugu zaman 2 saat cok aglayan sadece memede susan emzik tutmayan kolik bir bebek emdigi zamanda en fazla 10 dk emiyor
Badevehande DenizAlpinAnnesi 100 ml 54 lira biraz pahalı ama nohut kadar eline alsan baya yoğun bi krem
cemaltunam DenizAlpinAnnesi bence obezlikten ziyade bebeğinizin troidlerine baktırın çünkü anne sütü kalıcı obezlik yapmaz ve hareket edince verir ama troid önemli egerki çok çalışıyorsa hızlı kilo alımı oluyor. Önemseyin derim egerki sorun yoksa demekki sütünüz yarıyordur
DenizAlpinAnnesi cemaltunam doktoru hic öyle birseyden bahsetmedi ama evet oglum cok hizli kilo aliyor haftada 500g aldigi oluyor
AnneBebek1 DenizAlpinAnnesi neler tuketiyosunuz bu kadar yarıyor bizede söyleyin bizde yapalim masallah bebeginize cok iyi kilo almis ama hareketlenince gider kilosu benim oglumda 3 aylik ama asiri hareketli kilo alimi bu ay azdi
cemaltunam DenizAlpinAnnesi siz yinede ölçtürün. Ama doktorunuz sorun gormediyse de bu kadar da kafaya takmayın bebeğiniz zayıf değil ya da kiloluda sadece hızlı alım dediğiniz için dedim bir de bebeğiniz kaç kilo doğdu ona da bakmak lazım. 4 4,5 5 kilo doğmuş bebeğin 8 kilo olması normal
Hediyeinal DenizAlpinAnnesi doktorlar her zamn fazla bulur zaten benim oglum 35 günlük 5 kilo bana da dedi çok fazla diye dert etme böyle şeyleri
Denizalp0381 DenizAlpinAnnesi emeklemeye başlayınca verir merak etmeyin kimseyi dinlemeyin siz benim.oglumda 3bucuk aylik ismi Deniz alp 😁😁😁
Deletedmom115 DenizAlpinAnnesi Bebeğin daha çok küçük hareketlenmeye başlayınca bu kilolar gidecektir.
DorukMert Benim oğlumda 6aylık 9bck kilo ilk 4,5ay anne sütü aldı o zamanda cok hızlıydı kilo alımı. mamaylada çok hızlı alıyor aslında bakınca 4öğün 180cc içiyor ama nasıl alıyor bilmiyorum hareket edemeyince üzülüyorum obez olur diye bende korkuyorum. Bu kilodan ötürü övnmek vs değil gerçekten bebeklerin hareketi geçikiyor veya yavaşlıyor her gören obez fln diyor
DenizAlpinAnnesi DorukMert canim 6 ay 9 kilo düsün benimki daha 3 ay 8 kilo ben endiselenmeyimde napim :(