DenizAlpinAnnesi tmm yazdım linç etmek istesem çok daha farklı şeyler yazardım . Size yapılan hiçbir yorum linç değil , herkes gayet güzel yazıyor size ne istiyorsunuz ? . Buradaki annelerin % 80 inin ilk çocuğu , ilk tecrübesi bunu yazmana gerek yok benimde ilk bebeğim . Zayıf olsa zayıf diye post açıyor sunuz , kilolu olsa kilolu diye . Ben bu tarz postlarım masum olduğuna inanmayan kesimdenim