Merhaba bebeğim tam 11 ay 5 gunluk harwketlerinde sıkıntı gok tutarak kalkiyo emekliyo siraliyo koltuklaya yataga yastiga basarak tirmaniyo ordan kendi kendine iniyo henuz yurumedik benim sorum şu ogkum babbaa bababa dedede demeye gex basladi 10.5 aylikti ismiyle aeslendigimizde bazen bakmiyo bazen bakiyo insanları cok seviyo herkess gider herkese güler ama baEn bizi anlamiyo gibi düşünüyorum bisey söylediğimiz de yada ismiyle seslendigimizde ve otizmden cok korkuyorum normal mi bu davranislar hoc kelimesi de yok henuz