kubraakkk Aspiratörle cekicem ama öncesinde serum fizyolojik mi almam lazım eczanede varmı ne kullanılıyor
aybarsmom34 kubraakkk Evet, eczanelerde var. Biz her iki burnunada 2şer damla damlatıp, sonrasında çekiyorduk. Direk çekmeye çalışırsanız burnu tahriş olabilir. Önce yumuşatmanız lazım
oylesinebiri__ kubraakkk serum fizyolojikle açın aspiratör burun kılcal damarların genişlemesine sebeb olur
Bunedunyakardesim kubraakkk önce şırınga ile serum fizyolojik sıkıyorum sonra aspiratör ile çekiyorum açılıyor hemen bu şekilde yapabilirsiniz
oylesinebiri__ kubraakkk YouTube’de videoları var her iki burununa yarım şırınga burnun tıkanıkliğina bağlı ne kadar olacağı sıkın göğüsünü kolunuzun üstüne koyun eğin buruna sıkın sırtına pat pat vurun tertemiz oluyor bize yenidoğan hemşiresi göstermişti hastanede
aybarsmom34 kubraakkk Biz yenidoğan döneminde serum şeklinde olanı değil, damla şeklinde olanı aldık. O da serum fizyolojik. Doktorumuz öyle önerdi