Bugün ebebek sma mama almak için gitmiştik aslında fakat bir kaç kişiyi bu mamayı alırken görünce eşim bu iyi demek ki dedi bende dayanamadım alan birine sordum biz çok memnunuz tabi sizin kararınız ama bizim bebeğimiz çok kolikti özel mama yazdı dr o bile fayda etmedi bunu kullandık şuan 3 yaşında hayla kullanıyoruz dedi bir diğeride ikiz bebek annesiydi kutu kutu aldı eşimde bu sefer bunu deneyelim zaten sürekli vermiyoruz bakalım diyince aldım aranızda kullanan varmı ?
Birde sma optipro ve sma comfort arasındaki fark nedir ?
Bebeğim 5 aylık