Kızıyorum ,ofluyorum, sitem ediyorum ama bağırmamaya dikkat ediyorum. Ama benim bir çocuğum var iki çocuk çok daha zordur diye tahmin ediyorum. Anneler de insan arada bagirabiliriz, yorulabiliriz. Hele ki desteksiz buyutuyorsaniz sinirlerinizin yipranmasi çok normal.