3 gün oldu bugün başlayalı kaka sorunumuz vardı ondan başladık ama 3 gündür çok huysuz gaz sıkışıyor gibi zor çıkarıyor ilk 2 gün verdikten 1 saat sonra felan huysuzluk yapıyordu ama bu gece ve bugün hiç durmuyor sürekli ağlıyor kullananlar böyle bişey yaşadı mı yaramadı mı acaba yoksa düzenlendiği için biraz sürer mi böyle kızlar bi akıl verin kafayı yicem