Denizanasi92 Bu kür gerçekten işe yarıyor, ateşini düşürüp hastalığın seyrini azaltıyor. Ama oğluma bunu verdikten sonra öksürüğü artıyor. Öksürük şurubu gibi söktürmeye çalışıyor ama işler sarpa sarıyor. Yaşayan var mı durumu?
Papatya-eylul88 Denizanasi92 ben öksurunce veriyordum oksüruyo kesiyordu.baska bisey ile alakali olabilirmi sizin durum
Evaninanasi Denizanasi92 eğer ciğerlerine inmişse onu öksürmeden atması imkansız. Öksürmezse ciğerde kalır o balgam. Yani kürden bağımsız kullandığınız, iyileşmeye yönlendiren çoğu ilaç/ ventolin gibi buharlar vs başta öksürtür. İyi geliyorsa sorun yoktur
Elifdemir1907 Denizanasi92 bende bu kürü yapmak istiyorum bebeğim 22 aylık bal da yiyor limon da sarmısak da ayrı yemeklerin içinde veya tek başına ama hiç karistirip vermedim bu şekilde sizde versem dokunur mu 😥 bebeğim hasta sanki boğazı hem balgam dolu iyi gelir mi acaba
Elifdemir1907 Denizanasi92 bide bal limon zaten öksürük sökücü maddeler sarmısak da intihap giderici olduğu için gayet normal öksürüğü sökmesi eskiden anneannem bize bal limon karabiber bir kaşığın içinde karistirir verirdi 2-3 güne öksürükten eser kalmazdı doğal oksuruk sökücü olduğu için bal ve limon öksürüğü balgamı söküyordur gayet normal 🥹 sökülmesi çok iyi ya sertleşip ciğerlerimde boğazında kalsa nefes almasa Allah korusun o daha kotu
Denizanasi92 Evaninanasi ciğerlerine inmiş demek zatürre demek değil mi? Öyle bir şey değil yani burun akıntısı var mesela öksürüğü artırıyor gece uyutmayacak hale getiriyor. Dayanıp devam etmedim hiç. Bir kere hava verdiler hastanede o derece tıkanır hale geliyor
Denizanasi92 Elifdemir1907 dokunur mu diye deneyin bir kere verip. Sonra sabah akşam verirsiniz. Gerçekten ciddi anlamda sonuç veren bir şey. Biz de öksürüğü artırıyor o yüzden uzun süre kullanamıyorum
2_oglanannesi Denizanasi92 siz sabah akşam vermeye devam edin öksürüğünede iyi gelecektir. Soğuk sıkım çörek otu yağınıda tavsiye ederim
Denizanasi92 2_oglanannesi içiriyor muyuz onu? Öksürüğü yüzünden kestim şu an antibiyotik iğne oluyor. Malum kürün sahibine yazdım ama cevap vermedi bana
Evaninanasi Denizanasi92 her ciğere inmesi zatürre olmuyor. Bronşları tıkanıp bronşit başlangıcı da yaşayabiliyor ki böyle durumlarda hastanede veya evde buhar tedavisi veya antibiyotik tedavisi veriliyor zaten. Bebeklerde burnu bir gece tıkalı kalsa dahi ciğere inebiliyor maalesef ve eğer çok az indiyse bunu anlamanız mümkün değil zaten ama balgamlı öksürük ve tıkanma varsa öksürüğü normaldir
2_oglanannesi Denizanasi92 bence kesmeyin hele ki antibiyotik alıyorsa. Evet çörek otunu günde bir çay kaşığı veriyorum bağışıklığı gözle görülür artıyor
Denizanasi92 Evaninanasi anladım. Sizce böyle durumlarda devam etmeli miyim? Öksürürken tuhaf bir ses geliyor balgamlı değil de köhöm köhöm bir ses . Doktora sordum 2 seferdir kürden sonra oldu neden olabilir diye ciğerini dinleyip bronşları iyi durumda dedi.
Denizanasi92 2_oglanannesi merhaba yorumunuzu geç gördüm. Evet bende aldım başlayacağım. Resverol kullanıyordum o da baya etki etti şimdi çörek otuna başlayacağım. Çörek otu yağı alerjiyi bitiriyor diyorlar biz de alerji de var
Elifdemir1907 2_oglanannesi yoğun sarmısak içerdiği için acaba dokunurmu dusuncesi oldu ama bu gün denicem teşekkür ederim
2_oglanannesi Elifdemir1907 sarımsağı daha az ekleyip zamanla çoğaltarak yapabilirsiniz. Ben sarımsağını çok yoğun koymuyorum orta karar
2_oglanannesi Denizanasi92 benim oğlumdada egzama var ama daha 3 buçuk aylık. Onada iyi gelir mi acaba. Ama bebeğe veremem ki. Sizin bildiğiniz bi tavsiyeniz var mı egzama için
Denizanasi92 2_oglanannesi o kadar küçük bebeğe öneriye göre bir şey kullanmayın. Egzama için şampuan ve losyon değiştirin bence.