merhaba size bir şey danışmak istiyorum gece dudağımda uçuk çıkmış sabah uyanınca 2 ay 10 günlük bebeğimi öptüm uçuğumu sonradan farkettim ama farkettiğimde iş işten geçmişti. Bu saatten sonra ne yapabilirim? Bebeğime zararı olmuş mudur? Doktora götürmeli miyim ?