Arkadaşlar mevcut evimizi değiştirmeye karar verdik, yarın inşallah tapu devri olacak, bizim de baktığımız evde elimizdekiler hariç 400.000 TL eksiğimiz kaldı, konut kredisi olarak hesaplandığımda eksper ücreti, dosya masrafı, faizi derken kredi kendini katlıyor 4 yılda. Bende eşime kredi ile uğraşmayalım, annemlerden 80 gram altın borç alalım diyorum. Sonuçta altın biz ödeyene kadar kendini katılamaz sanırım. Sizce hangisi mantıklı? Ben işe başlayınca benim maaşım ile full altın alırız diyorum. Şu an ücretsiz izindeyim. Eşim öğretmen, hatta maaşın ile biraz altın alırız kenara diyorum eşime, sizce hangisi mantıklı?