prenseskus 2 aylık kızım çok içmiyor ama günde 2 ölçek kadar alıyor sütüm yeterli değil Hipp combiotik mama kullanyorm Ama çok sevmiyor Aptamil de sevmedi
asuuuuu prenseskus sma optipro çok güzel yapıyor kızım 30 günlükken başlamıştım günde 3 kere 60 cc veriyordum ve meme emdi tabi 1 .500 gram almıştı ilk ay