ummukerem işte duruma göre. Tam olarak şöyle yaptım sağ emzirirken sol mochi, sonra mochiyi boşalttım biberona, solu emzirirken sağ mochi. Sağdan da az bişey çıkıyor sonra. Hem komple boşaltmış oldum hem de arttırmış oldum. Eğer hala istiyorsa biberondakini verdim, yok istemiyorsa doyduysa dolaba koydum. Kızımda da oğlumda da aynısını yaptım. Kızımda gece oldu mu babası içirdi uyudum, oğlum da sarılık olmuştu doymaz diye hep korkup mama veriyordum onu yendim sütü vererek. Sonra sütüm arttı biberonu da, sağmayı da, mamayı da bıraktık göğsüm de terbiye oldu akmaz oldu