evet benim bebeğimde öyleydi. yürümeye başlayınca sustu. sıkıldığı için, yapmak istediklerini yapamadığı için, ulaşmak istediklerine ulaşamadığı için ağlıyormuş dedik kendimizce. tabi yine ağlamaları var ama yürümeden önceki gibi değil. ben sizi çok iyi anlıyorum hiç susmadan mızmızlanan, ağlayan, ııı’layan bebek çok zor oluyormuş. sabır edin yürümeye başlayınca yürümesi güçlenince evde bir iki dolap kapağı çekmece ayarlayın ona kurcalayıp dursun. ama o vakte kadar kucakta gezdirdik biz hep yoksa katıla katıla ağladı.