naz2911 kusura bakmayın yeni görüyorum. Benim iki kızım var iki kızımda da aynı durumu yaşadım maalesef. İlk kızım da şans eseri bu grupta böyle bir durum olduğunu görüp kızıma baktığımda farketmiştim yapışıktı 1 yaşında doktora götürdüğüm de orayı açtı. Şimdi 4 aylık bir kızım daha var doğduğunda baktım onun da aynı bayramdan önce götürdük onun da açma işlemi yapıldı. Yalnız 5 yaşındaki kızım da tekrar kapanma söz konusu tamamen olmasa da biraz yapışıklık var tekrar götüreceğim onu. Belirtilerin de idrar enfeksiyonu sık olma vs oluyormuş ama ben zaten kendim farkettiğim için bu tür olay yaşamadım açıkçası