Anneler selam 🙋🏼♀️ 7 ay 20 günlük bebeğim var. 1 aylıkken evolvia AC mama kullanmaya başladık. 4 aylıkken gazı bittiği için değiştirip hipp combiotic başladık ancak içmedi. Tekrar evolvia AC kullanmaya başladık. Sonra bu zamana kadar golden goat, sma optipro, evolvia Nutripro plus denedik onlarıda kabul etmedi. Evolvia AC mamadan başka mama kabul etmiyor. 6. Ayından sonra evolvia AC içerik olarak biraz yetersiz kalıyor diye okumuştum. Ne yaparak yeni mama kabul ettirebilirim. Fikri ya da tecrübesi olan var mı? 🫠