Biberon başlığınız delikli mi Y kesik mi? Biz 9 aylığız 5. Aydan beri Y kesik 4 numara kullanıyoruz. Eski seri delikliyse az geliyor olabilir. Çoğu kişi bilmiyor serileri yeniledi avent. Y kesik 5 numarada aldım cok geniş çekince boğuluyor. Delikli 5 numara bulamadım piyasada.