Rabiiul ben gerek duymuyorum düşe düşe öğrendi benim kızım düşmemeyi eğer o yastığı kullanıyo olsaydım anlamıcaktı düşmenin ne olduğunu oyun halısı bile yumuşak ilk zamanlar atıyodu kendini onda acımıyodu kafası daha sonra halıda da aynısını yaptı kafası acıdı bir daha öyle yapmamaya başladı