derin0_ altın yaşi yok evlisin çocuğun var oh ne var şıkır şıkır valla
Ajda bana çok basit geliyor
Bir şıklıkda göremiyorum altın altın için takılır tamamen benim görüsum
Kimse burma ağır bulur takmaz bu biraz zevk
Tarz meselesi
Sporda giysem klâsikde burma hepsine oluyor 😃 bana göre