kaymakliekmekkadayifi Kızlar bebeğimde alerjik pişik var. Molfixin premium olanını kullanıyorum ama değiştiricem bezi mavi olanı nasıl sizce ? Prima alıcaktım aslında ama bi şans versem mi diye düşünüyorum
momas kaymakliekmekkadayifi 3 aylıktan beri molfix mavi kullanıyoruz çok memnunuz hiç pişik taşma yapmadı 8. Aya gireceğiz
deryaren kaymakliekmekkadayifi molfix pure soft deneyince mavi paketi bıraktım bence bi şans verin yumuşacık hiç lastik izi de yapmıyor 🧚♀️
damlaozzz kaymakliekmekkadayifi 5 aydır kullanıyoruz çok memnunum sleepyde sızma ve pişik yaşıyorduk bunda hiç olmadı
aysebb kaymakliekmekkadayifi İlk 6 ay mavi kullandım sorun yaşamadım. Ardından pure softa geçtim o daha ince ve beli lastikli onu daha çok sevdim. Şuan kızım 17,5 aylık o zamandan beri kullanıyoruz. Trendyol ve hepsiburadadan alıyorum
kaymakliekmekkadayifi momas peki alırken üzerindeki kilo sralığına dikkat etsem yeterli mi bezin kalıbı nasıl acaba ? Şu an ortalama 4.5 5 kilo aralığında olmalı kızım 2 numara mı alayım 3 numara mı
momas kaymakliekmekkadayifi ya mesela oğlum 6800 falandı ben 4 numara aldım o zaman büyük geliyordu ama giydirdim bişey olmadı yani evet üstündekine bakarak alın
momas kaymakliekmekkadayifi mesela şimdi 9 kilo oldu normalde 4 numaranın üstünde 7-14 kg diyor ama sıkıyor belini bende 4 maxi plus mi ne öyle bişey var ondan aldım o da 9-16 kg çok iyi oldu ama büyükte olmadı
babyisleeping kaymakliekmekkadayifi aynı kiloda bebeğim denemek için 2 numara aldık ama bir tık küçük geldi 3 numara alacağız. prima kullanıyorduk çok masraflı olmaya başladı günde 10 bez değişiyoruz ve yarı fiyatlı. Ben molfixten memnun kaldım primadan farkı yok 1 paketimiz bitmek üzere pişik taşma yapmadı
emineglg kaymakliekmekkadayifi ben bebeğimin yapısına göre aldım 2 numara almıştım kilosuyla uyumluydu ama bebeğime dar geliyordu 3 numaraya geçtim suan molfix mavi paket 3 numara kullanıyorum.Daha öncesinde baby turco kullandım emiciligi çok iyi değildi ama molfix bence gayet iyi ve bizi pişik yapmadı.
12atlas Bebeğim doğduğundan ıtıbaren kullanıyorum suan 5 aylık çok memnunum kakasını nekadar beklerde beklesın çıkartmıyor dışına pişikte yapmadı hiç
obobok kaymakliekmekkadayifi bizde molfox mavi kullanıyoruz. 3-4 aylıkken başlamıştık galiba. Ama 1 yasından sonra bi değişti sürekli çiş taşırma vs sorun olmaya başladı. Geceleri primaya geçtim. Gündüz arada yine çiş kaçırması oluyor molfıx takınca. 2 side pişik vs yapmadı.molfıx sarı olanıda kullandık. Maviye göre daha kaliteli. Eğer durumunuz var ise primadan devam edin bence
babyisleeping kaymakliekmekkadayifi aynı kiloda bebeğim denemek için 2 numara aldık ama bir tık küçük geldi 3 numara alacağız. prima kullanıyorduk çok masraflı olmaya başladı günde 10 bez değişiyoruz ve molfix yarı fiyatlı. Ben molfixten memnun kaldım primadan farkı yok 1 paketimiz bitmek üzere pişik taşma yapmadı
bianneo kaymakliekmekkadayifi doğduğundan beri molfix mavi paket kullanıyorum memnunum. Bir ara prima kullandım ama aynı performansı molfixde de aldım ondan prima yı bıraktım. Bir ara kızımın popoda geçmeyen kızarıklık vardı ben bezden diye düşünüp prima almıştım ama ıslak mendili değiştirince geçti molfix e devam ediyorum
zuhalsebu kaymakliekmekkadayifi sarı olan çok daha iyi ama her yerde bulamadığımdan mecburen mavi kullanıyorum. Sleepy prima filan kullandım onlardansa molfix,molfix mavidense sarı kalp ben🤍
Ylnsln kaymakliekmekkadayifi mavi aşırı koku yayıyor haberiniz olsun kaka değil çiş kokusu bile anında yayılıyor etrafa bir kere aldım pişman oldum azcık yapsa bile koku oluyor çok kötü