Kızımda 1 aydır genital bölgesinde sivilce sivilce varsı hafif kabarık ama pişik gibi değil ya da pişik olmaya meyilli o zaman doktor randevumuzda doktor önemli bişey değil havasız kalıyor vs demişti antibiyptikli krem ve fito krem verdi onları kullandım ama geçmedi zaten böyle sivilce gibi sinek ısırığı gibi desem daha doğru olur. Bugünde uykusunda kaka yapmış beline kadar ıpıslak bende uyumuşum onunda sesi çıkmamış bi baktım beline kadar kaka açtım bi tanesi hafif kanamış kakalı kalınca tabi ben başladım ağlamaya yıkadım kuruladım havalandırdım altını baya doktorun verdiği kremleri de sürdüm sudocrem de sürdüm 22 sinde kontrolümüz bu kremler yatıştırır mı bu sinek ısırığı gibi olanlar pişik diyebilir miyiz kırmızılık bile yoktu kabarcıklarda kakalı kalmış diye kızarmış teninde bi kızarıklıpınyok o sinek ısırığı olan yerler kızarmış. Kullandığım bez kremler hep aynı ilk defa böyle oluyor havalar ısınıyor diye mi ki illaki olacak altı hep bezli ama inanılmaz dikkat ediyorum alt değişimini böyle olunca ne bileyim sinir geldi