15 aylık bebeğimde çok fena bir pişik başladı ilk 2 gün böyle değildi dün çok fena derisi atmaya başladı furacin+fito krem karıştırıp sürüyorum toparlayacak gibi.
Benim sorum şu;
Lahana sarması yapmıştım ilk defa yedi bebeğim de ondan sonra böyle oldu ne zamandır ilk denediği şey bu lahana pişik yapar mı acaba? Bir de kakası da pütürlüydü dün mesela midesi de öğütememiş tam bağırsaklar da sindirememiş maalesef, bir de dün üç defa fazlaca kustu. Bebeğimin süte de alerjisi var kutu sütü işlem yapmadan verirsem alerjik reaksiyon gösteriyor 4-5 gün önce smoothie yapmıştım o da içmişti acaba ondan olabilir mi üzerinden zaman da geçti ama lahana sarmasını2-3 gün önce yedi. Sebebi ne olabilir?