roseandbaby Kaçıncı ayda yaptırdınız acaba bize 9.ayda dedi ebe menenjit yaptırdık o ay kaldı şimdi 11 aylık olduk 1 yaşında yaptırırız dedik
sezkrkmz simseklivekalpli aşıyı yapan hemşiremiz döküntü olucak demişti kendi doktorumuz da döküntü olabiliyor dedi
durubahar sezkrkmz merhaba ben kızıma aşıyı ıkı hafta once yaptım smdı vucudunda dokuntu oldu sizinki nasıldı
sezkrkmz durubahar aşıdan sonraki haftalarda ilk 3 gün ateşlendi sonrasında her yeri döküldü 1.5 gün sonra tekrardan döküntüler kayboldu