Kızımın 3 aylık olmasına 1 hafta var. Daha önceleri yazmıştım gazlı bi bebek ama azaldı diyebilirim eskiye göre. Ama gündüz uykuya çok zor geçiyo, 10 dakika uyuyo uyanıyo. Şansım varsa 40-45 dk uyur o da belki haftada 1 kez. Yahu bu normal mi düzelecek mi? yoksa benim kızım uykusuz mu olacak hep🫠 bide bi süredir sabaha karşı 5te uykusu inanılmaz hafifliyo ve gaz çıkarmak için kıvranıyo hiç uyumuyoruz gibi bi şey 7 buçuktada tamamen uyanıyo. Bunlar normal şeyler mi hiç anlamıyorum çünkü bazen uykusuzluktan mı açlıktan mı neden ağlıyor onu bile çözemiyorum 🥲