Hatay Reyhanlı da yaşıyorum 2 senedir. Ben çok memnunum. Doğu maaşı alıp batı şartlarında yaşıyoruz. Eşim jandarma uzman çavuş. Çalışma şartlarından da memnunuz eşimin. Bir sene uzatma verdik kalmak istediğimizden ama kabul edilecek mi edilmeyecek mi beklemedeyiz. Antakya kötü durumda evet ama Hatay’ın geneline bakınca ilk zamanlara göre gayette düzeldi yine bir nebze de olsa. Gezilecek de bir sürü yeri var. Maraş hakkında bir bilgim yok.
Gayette bebekle yapabilirsiniz.