barefsel 50 günlük olduk bu hapı aldım regl olunca ilk günü baslayın diyolar ama olmadım ne zaman olur bilmiyorum Kimisi regl olmadan başlıyor hapa oyle başlayabilirmiyim olur mu Ek korunma gerekiyor mu ilaç be zaman etki gösteriyor
acemiibirann barefsel doktorum bana hemen başlatmıştı adet olmadan yasmin gibi değil ara da vermeyeceksin bittiği an yenisine başlayacaksın demişti
acemiibirann barefsel doktorum bana hemen başlatmıştı adet olmadan yasmin gibi değil ara da vermeyeceksin bittiği an yenisine başlayacaksın demişti
evinpoyraz barefsel Prezervatif kullanıyoruz biz bişey yaşamadık daha hapa hormon bozduğu için güvenemiyorum prezervatifle devam
barefsel acemiibirann ben de direkt başlayabilirim o zaman degilmi bi yan etki gördünüzmü ek koruma yaptınızmı
acemiibirann barefsel yok hayır ben 2 aydır kullanıyorum yan etki görmedim ek korunma yapmadım çünkü eşimle yan yana da zor geliyoruz ahaha
barefsel acemiibirann hhahah çocuk olduktan sonra ay evet orası da var😂 daha kahvaltı yapamadım heryer heryerde
acemiibirann barefsel ben de aynı dışarda uyutmaya çalışıyorum aç sefil ev birbirine girmiş durumda ahaha
demirts barefsel dogumdan sonra başlamıştım 4 ay falan kullandım 17 gün ara kanama yaptı bende o yüzden bıraktım.
Seyma2534 barefsel bende emzirirken onu kullanmıştım 3 ay falan ben 38.günde başlamıştım tabi bende çok kanama yaptı 20 gün kadar ama bırakmadım hapı sonra daha kanama olmadı iyidi ilaç sonra yasmine geçtim zaten