cinarasilay benimkide 14 buçuk aylık hasta oldu 2 gün hiç emmedı sonra tekrar basladı sizinki gibi yemek yıyor karnı tok ama sıkıntıdan mı alıskanlıktan mı bilmiyorum sürekli ıkı dakika emip bırakıyor erken mı sütten kesmek için acaba ondan sordum sızede