sedanurk Oğlum şuan 4 ay 18 günlük. Ne kadar sağa sola yatırmaya çalışsam da kendini kendini çevirip dümdüz yatıyor. Arka kısımda düzlük oluştu bakıldığından baya belli. Nasıl düzeltebiliriz önerisi olan var mı ?
yasminmomy sedanurk doğdugundan beri sağ sol arada düz yatırcaktınız ozaman şekil alırdı şimdi kendileri nasıl isterse öyle yatıyolar ben hep buna dıkkat etim kafaları yuvarlak oldu şimdi olır mu bilmiyorum buna göre yastık var diye biliyorum