Arkadaşlar ilk kez yapacağım, oğlum hiç bi şekilde ıspanak yemeği yemiyor. Valla bi kış boyu her hafta aldık asla yemedi benim de hiç aklıma gelmedi bu hafta yine aldık yapraklarından ayırdım kek yapayım en azından öyle yesin diye netten bakıyorum kimi ıspanakları haşladı blnederden geçirdi kimi çiğ geçirdi . Yapanlar nası yapıyor hangisi daha güzel