Kızlar merhabalar. Oğlum ınfluenza geçiriyor. İlaç kullanıyoruz bugün ilacın 4.günü. Dün hastaneye de gittim tekrar. Oğlum hala denge problemi yaşıyor ck değeri yüksekmiş ama oğlumun burnu kanıyor dünden beri. 3 kere kanadı. İlkinde yeni uyanmıştı acaba burnunu mu çarptı falan diye düşündüm doktora da söyledim ama dün hastaneden eve gelince yatakta kitap okuyordum. Bir baktım durduk yere burnu kanıyor. Gece yine kanamış. Burnunun altı hep kandı. Bu neden olur? Başına gelen var mı? Doktor ınfluenza da olur dedi ama içim rahat etmiyor. Burun kanaması için kan alındı bişi yok dedi ama içim rahat etmiyor. İlk defa burnu kanıyor.