Bebeğim 13 aylık ismine nadir bakar al ver komutu yapar yürüyor önceden dede baba mama derdi şimdi sadece mama der kalabalık sevmez kucak istemez kendi kendine oyunu da var bizle de oynar ama yaşıtları ile sosyal bağlantısı bir kaç dk sadece ve elbiseleri koklama takıntısı var özellikle benimkini gelip gidip oturup kazağımin önünü burnuna çeker koklar sizce bunlar otizm belirtileri mi