ksstk23 her bebeğin gelişimi farklıdır sizi çok iyi anlıyorum bende böyleydim. Normal bir durum, biz 8.ayı bitirdikten sonra tam oturmaya başlamıştık. Şimdi bunlar büyük bi sorun gibi geliyor ama büyüdükçe daha farklı şeylere kafa takıyoruz sonra diyoruz ki keşke yenidoğan zamanlarına geri dönsem ahahah🤭