Kdz büyüme atağı olabilir, diş ağırısı olabilir oyun istiyo olabilir. Her bebek farklıdır canım. Biz 1,5 yaşındayız doğduğundan beri gece kesintisiz uyuduğunu bilmem. Çok yorucu bir süreç ama bunları kabul ettiğinizde şikayet etmemeye ve alışmaya başlıyorsunuz. Sanırım 3-4 yaşlarına gelince rahat edeceğiz