Merhabalar
Benim kızım tam 2 yaşında
Geçenlerde evimizin önünden çok sesli bir araba geçti ve korktu bende korkma annecim araba geçti dedim o günden beri sürekli korkma korkma diyo bi oyuncağıyla oynarkende bir anda diyo tanıdığı birisi yaklaştığındada diyo böyle bişey yaşayan varmı doktora da götürdük normal olabilir dedi ama içimde rahat etmiyor bi türlü