Benim oğlum da 11 ay 17 günlük yürümüyor. Çok erken emekledi erkenden tutunarak ayağa kalktı erken yürür diye beklememiştik. Yürümedi. Benimki de çok hızlı emekliyor. Bir yerde okumuştum çok hızlı emekleme yürümeyi bazen geciktirirmiş. Her işini hızla emekleyerek yaptığı için yürümeye ihtiyaç duymazmış 😊 vakti var demek ki hazır olduklarında zaten yürüyecekler