Benim bebeğim 3 ay 1 hafta olana kadar gece 8 de uyuttummu 2-3 e kadar uyurdu sonrasında kalkar emer tekrar uyurdu arasında hiç süre bile olmazdı 1.5 haftadır gece uykusuna uyuduktan sonra 2 saat sonra kalkıyor sonra durmadan kalkmaya devam ediyor ayağımda sallıyorum uyuyor yatağına koyuyorum uyanıyor dalga geçer gibi beş dk uyuyor bir bakıyorum uyanmış ağlamaya hazırlanıyor pert oldum resmen güdüz uykularında maşallah diyim birşey yok ama gece olunca çocuğa bir haller oluyor hele saat 3-4 den sonra hiç uyumuyor 4. Ay uyku gerilemesi mi diye düşündüm ama erken değil mi aynı zamanda diye de düşünüyorum