Kızlar selam oğlum 35+5te doğdu küvöze girdi mamayla ilk orda tanıştı, sonrasında da hep mama ve meme karışık gittik. 2 aydır da mama, reddettiği için sadece geceleri uyandığında 2 kez meme ve ek gıda olarak ilerliyoruz.
Annemdeyiz 1 haftadır ve 2 gündür geceleri de memeyi almamaya basladı ve göğüslerim de pek acımıyor yani dayanılmaz değil, bitti mi bıraktı mı tamamen anlamadım biraz üzüldüm regliyim de tadı mı değişti diyorum bikÇ güne gene geceleri emmeye devam eder mi acaba bilemedim